بایننس کوین (BNB) همه چیز درباره بایننس کوین


بایننس کوین (BNB) همه چیز درباره بایننس کوین

ارز دیجیتال بایننس کوین چیست؟



بایننس کوین با نام اختصاری BNB،از طریق عرضه‌ اولیه سکه (ICO) در ماه جولای سال ۲۰۱۷  توسط بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال یعنی بایننس (Binance) عرضه شد. یک ارز دیجیتال رمزپایه که در ابتدا به عنوان یک توکن ERC-20 عرضه شد اما در سال ۲۰۱۹ به بلاک چین اختصاصی خود با عنوان “Binance Chain” منتقل گردید که بر خلاف اتریوم از قراردادهای هوشمند پشتیبانی نمی کند. یعنی این بایننس کوین ها قرار است با نسبت ۱ به ۱ تبدیل به کوین‌هایی با استاندارد BEP2 در زنجیره بایننس (Binance Chain) شوند و این کوین جدید بایننس، قرار است ارز اصلی زنجیره بایننس باشد.



قرار است ۲۰۰ میلیون بایننس کوین عرضه شود؛ اما با توجه به وقایع سوزاندن دوره‌ای کوین‌ها، میزان کل عرضه فعلی، کمتر از این مقدار است. بایننس هر ۳ ماه یکبار، مقداری از توکن‌های خود را می‌سوزاند و این روند را تا رسیدن به ۱۰۰ میلیون توکن ادامه می‌دهد. تاکنون بیش از ۲۵ میلیون کوین بایننس در این فرایند سوزانده شده است.



در مقایسه با بیت کوین که حداکثر ۲۱ میلیون واحد خواهد بود, مقدار بیشتر و قابل توجه تری دارد. این بدان معناست که طی سالهای آینده، کوین‌های BNB می‌توانند به لحاظ حجم کلی، از بیت‌کوین سبقت بگیرند.





باید گفت که در آوریل ۲۰۱۸، با سخت‌گیری دولت‌های چین و ژاپن تصمیم گرفته شد که مقر اصلی بایننس کوین را به کشور مالت تغییر دهند.



نکته مهم در مورد BNB این است که کمتر مستعد تاثیر از شرایط خارجی است اما به شدت تاثیرپذیر از شرایط داخلی Binance است.



کاربرد



برای اطلاعات بیشتر در این زمینه بر روی نوشته زیر کلیک کنید.

همه چیز درباره بایننس کوین





https://zaya.io/5u5f8

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

اطلاعیه مهم کوینکس (Coinex)؛ تغییر آدرس واریز کیف پول کوینکس

مزایا و معایب رپد توکن :

کوین مارکت کپ و داده های متاورسی