اگر ارزهای دیجیتال را به یک قرارداد هوشمند ارسال کنیم چه اتفاقی خواهد افتاد؟

اگر ارزهای دیجیتال را به یک قرارداد هوشمند ارسال کنیم چه اتفاقی خواهد افتاد؟

باتوجه به محبوبیت روزافزون بلاک‌چین و فناوری‌های نوظهور همراه ان؛ مسلما نیاز اموزش و اطلاعات برا اگاهی بخشی و حل مشکلات و سوالات کاربران، یک امر ضروریست. در این پست به این سوال میپردازیم که اگر ارزهای دیجیتال را به یک قرارداد هوشمند ارسال کنیم چه اتفاقی خواهد افتاد؟




متأسفانه، اگر رمزارزی را به یک قرارداد هوشمند (Smart Contract) ارسال کنید، هیچ کاری نمی‌توانید انجام دهید و ارزهای دیجیتال شما برای همیشه از بین خواهند رفت.




برای درک بهتر این موضوع اجازه دهید تعریفی از یک قرارداد هوشمند داشته باشیم:




قیمت ترون

قیمت کوین 98

قیمت بایننس کوین

قیمت سندباکس

قیمت مانا

قیمت کیک





در دنیای ارزهای دیجیتال، ممکن است قرارداد هوشمند را به عنوان برنامه‌ای که بر روی یک بلاک چین اجرا می‌شود، تعریف کنیم. به طور معمول، قراردادهای هوشمند به عنوان یک قرارداد دیجیتالی کار می‌کنند که توسط مجموعه‌ای از قوانین خاص اجرا می‌شوند. این قوانین توسط کدهای کامپیوتری از پیش تعریف شده است و توسط تمام نودهای شبکه تکرار و اجرا می‌شود. قراردادهای هوشمند بلاک چین امکان ایجاد پروتکل بدون نیاز به اعتماد (Trustless protocols) را فراهم می‌کنند. این بدان معنی است که دو طرف می‌توانند از طریق بلاک چین تعهدات خود را بدون نیاز به شناخت یا اعتماد به یکدیگر انجام دهند و اطمینان داشته باشند که در صورت عدم تحقق شرایط، قرارداد محقق نمی‌شود.




همچنین، استفاده از قراردادهای هوشمند می‌تواند نیاز به واسطه‌ها را برطرف و هزینه‌های عملیاتی را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.




قراردادهای هوشمند فقط یک قطعه کد هستند که روی یک سیستم توزیع شده (بلاک چین) اجرا می‌شوند. این کدها مسئول اجرا و مدیریت عملیات هنگام تعامل کاربران (آدرس‌ها) با یکدیگر در بلاک چین هستند. با توجه به آنچه توضیح داده شد، هر نوع سپرده‌گذاری در قرارداد هوشمند غیرقابل برگشت است و سرمایه شما برای همیشه از بین خواهد رفت.




به خاطر داشته باشید که هدف کمک به شما برای جلوگیری از ضررهای مالی است، به همین دلیل است که کوین کده در مقالات و ویدیوهای متعدد، نحوه‌ی ارسال و دریافت ایمن ارزهای دیجیتال و نکات ضروری در این زمینه را توضیح می‌دهد. البته شما همراهان گرامی می‌توانید در صورت بروز مشکلاتی از این قبیل علاوه بر ارتباط با کارشناسان کوین کده در پشتیبانی آنلاین سایت، در صورت لزوم با تلفن‌های مجموعه کوین کده تماس بگیرید.




آدرس سایت کوین کده جهت گفتگو با پشتیبانان آنلاین: www.coinkade.com

شماره تماس مجموعه کوین کده: ۹۱۳۱۱۳۰۰-۰۵۱ || ۹۱۳۱۱۳۰۰-۰۲۱

لازم به ذکر است که امکان ملاقات حضوری در مجموعه‌ی کوین کده نیز برای شما همراهان عزیز میسر می‌باشد.


به عنوان سخن پایانی، به یاد داشته باشید که تراست ولت (Trust Wallet) یک برنامه کیف پول غیر امانی است که توانایی ممنوعیت یا به عبارتی بلاک کردن تراکنش‌ها روی بلاک چین را ندارد. سرعت انجام تراکنش‌ها به کارمزد پرداخت شده و ترافیک شبکه بستگی دارد. به عنوان یک قانون کلی، همیشه آدرس گیرنده را بررسی و هرگز رمزارزهای خود را به یک قرارداد هوشمند توکن ارسال نکنید.


https://rebrand.ly/smart-59bfc8

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

اطلاعیه مهم کوینکس (Coinex)؛ تغییر آدرس واریز کیف پول کوینکس

مزایا و معایب رپد توکن :

کوین مارکت کپ و داده های متاورسی