زمین مجازی چیست ؟

 

خرید زمین مجازی


زمین مجازی، یک قطعه فضای دیجیتال قابل خرید در یک پروژه متاورس است. مالک توکن بی‌همتا می‌تواند از زمین برای اهداف مختلف یا صرفا برای خرید و فروش استفاده کند. به طور معمول، یک پروژه متاورس نقشه خود را به مناطق کوچک‌تر تقسیم می‌کند و آنها را در یک یا چند مرحله به فروش می‌رساند. پرداخت‌ها معمولا با ارز دیجیتال (اتریوم ، سندباکس و...) انجام می‌شود، اما برخی پروژه‌ها ارزهای فیات را نیز می‌پذیرند.

پس از خرید، فضای پروژه معمولا یک تجربه کاوش مجازی سه‌بعدی را به مالک و بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. از آنجایی که زمین‌ها ان‌اف‌تی هستند، اثبات اصالت و مالکیت بر این دارایی‌های دیجیتال آسان است. همچنین مالک می‌تواند زمین خود را در بازار ثانویه یا از طریق اکوسیستم پروژه به‌ فروش برساند.

چطور در متاورس زمین اجاره بدهیم؟

برخی از پروژه‌ها، مانند The Sandbox، این فرصت را برای مالکان فراهم می‌کند تا زمین خود را به اشخاص ثالث اجاره دهند. با این حال، هیچ سیستم رسمی برای انجام این کار وجود ندارد. اگر تصمیم دارید زمین را به شخصی اجاره دهید، باید یک توافق خصوصی با شخص موردنظر حاصل کنید که همین عامل این روند را نسبتاً پر ریسک می‌کند. هنگام اجاره، هرگز نباید مالکیت NFT خود را به مستاجر منتقل کنید. توصیه می‌شود که منتظر بمانید تا یک سیستم اجاره رسمی و ایمن راه اندازی شود.


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

اطلاعیه مهم کوینکس (Coinex)؛ تغییر آدرس واریز کیف پول کوینکس

مزایا و معایب رپد توکن :

کوین مارکت کپ و داده های متاورسی