بهترین پروژه جاه‌طلبانه متاورس

 



استار اطلس یکی دیگر از برترین پروژه های متاورس است که توانسته در شمایل یک بازی منحصر‌به‌فرد ظاهر شود. این پروژه هنوز در ابتدای راه توسعه است و از این رو هنوز فرصت زیادی برای کسب سودهای هنگفت از سرمایه گذاری در آن وجود دارد. این یکی از جاه‌طلبانه‌ترین پروژه های متاورس است که تا کنون دیده‌ایم.

با نگاهی به وب‌ سایت استار اطلس درمی‌یابیم که برنامه‌های متنوعی برای آینده این پروژه در دست اقدام قرار دارد. از جمله آنکه این شبکه، قرار است یک بازی‌ آنلاین چندنفره را راه‌اندازی کند که در آن کاربران می‌توانند هم‌بازی‌های خود را انتخاب کنند و جریان درآمدی پایداری را برای خود بسازند. افزون بر این، کاربران می‌توانند از کشتی‌های NFT خود برای کاوش در فضا و یافتن سیاره‌های غنی و تبدیل منابع آن سیاره‌ها به پول بهره ببرند. آن‌ها سپس می‌توانند از این منابع برای توسعه زمین‌های خود استفاده کنند. 

افزون بر این، کاربران در زمان انجام بازی‌هایی همچون بلک جک و رولت، تراکنش‌هایی در قالب رمز ارزهای مانا و دای انجام می‌دهند که کارمزدهای آن‌ها در این صندوق جمع‌آوری می‌شود. امکان کسب درآمد غیرفعال و بازی هم‌زمان، دو مولفه دیگر بازی دیسنترال دات گیمز هستند که ماهیت آن را به یک متاورس نزدیک می‌کنند. ایده اجرا، مالکیت و گرداندن یک کازینوی مخصوص به خود، کارکردها و مفاهیم گنجانده شده در دل این پروژه هستند که بر پایه فناوری بلاک چین امکان‌پذیر شده‌اند. اگر این پروژه به اهدافی که توسعه‌دهنده برای آن ترسیم کرده است دست پیدا کند، تبدیل به یکی از بهترین بازی های و ارزهای دیجیتال متاورس از نظر میزان سودآوری و البته جذابیت و سرگرمی خواهد شد.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

اطلاعیه مهم کوینکس (Coinex)؛ تغییر آدرس واریز کیف پول کوینکس

مزایا و معایب رپد توکن :